3... 2... 1... 0 wOU!!!


Semnificatie cifrelor 3, 2, 1 sau 0 cu care sunt marcate ouale
Prin vara lui 2009 domnul profesor Gheorghe Mencinicopschi a dezvaluit ce semnifica cifrelor marcate pe oua: 0, 1, 2 sau 3.

Lumea era in vacanta sau cu gandul la ea, asa ca stirea nu a facut valuri. Abia acum s-au intersectat vreo 3 evenimente mult mai mediatizate.

1. Dl. profesor Mencinicopschi si-a lansat cartea "Si noi ce mai mancam?", eveniment bine mediatizat la TV, ocazie cu care s-a vorbit si despre ouale marcate cu 3, 2, 1, 0.

2. Vier Pfoten - fundatie internationala pentru protectia animalelor - a cerut:

3. Jamie Oliver, cel care militeaza pentru o mancare sanatoasa, a atins si el subiectul pasarilor de baterie, asa cum am vazut pe TVR 2, intr-o emisiune tarziu in noapte.

Acestea fiind datele, ce s-a intamplat?

Un nene, care spune ca i-ar reprezenta pe cei care "ajuta" gainile sa faca oua marcate cu 3, s-a basicat imediat. Acesta, (nu)mai cu 3 oua, a decis sa dea (in) Vier Pfoten si, culmea, sa-l actioneze in judecata pe domnul profesor Mencinicopschi pentru informarea sa, care ar fi adus prejudicii crescatorilor interni de pasari, acestia inregistrand mari pierderi.

Care pierderi nene? Ca peste tot pe unde am cautat in Craiova (magazine alimentare, Real, Kaufland, Selgros) sunt doar oua marcate cu 3. Sa-mi zica si mie cineva unde gasesc si oua marcate cu 2, 1 sau 0. Sau macar sa-mi trimita o poza, ca eu inca n-am vazut.

Si cica ouale lor cu 3 sunt OK, n-au treaba cu sanatatea, zice nea procesomanu'. Asa ziceau aseara la TV si producatorii. N-am nimic cu ei, sa manance ei numai de-astea, dar eu vreau sa am posibilitatea sa aleg ce mananc, acum ca stiu care e treaba cu ele. Multumesc dom' profesor pentru informare!

Cu un dispret suveran, producatorii de baterie au admis ca in Romania exista si producatori de oua "ecologice", dar cantitatea lor este neglijabila si ar costa 1,5 Ron oul. Chiar atat sa fie, desi nu cred, poate ca eu vreau sa cumpar mai putine dar "mai naturale". Sau vreau din cele cu 1 sau 2.

Mai spunea un nea producator nostalgic ca si pe vremea lu' ceasca numai de-astea am mancat. Poate el, ca eu am mancat si oua de la tara si nu cred ca se compara. Oricat mi-ar spune ca sunt mai sanatoase ale lor cu 3, eu tot fac comparatia cu rosia crescuta normal si cu cea "fortata".

Nu ma convinge nimeni ca o gaina, care creste intr-o baterie fara sa vada lumina soarelui, va face oua care sunt mai sanatoase pentru mine decat ouale de la gainile bunicilor.

Iar efectele asupra noastra nu se vad imediat, ci dupa zeci de ani. Cand un copil nou-nascut are probleme cu colesterolul sau cu obezitatea este deja prea tarziu sa-i mai intrebi pe parinti ce au mancat.

Concluzie:
Pentru ca domnul profesor Menci' a fost primul care ne-a informat  si pentru ca l-am auzit si la TV si la Sala Palatului vorbind cu argumente, pasiune si curaj despre ceea ce mancam, am decis sa protestez in felul meu. Pentru ca "suntem ceea ce mancam", cum spune dom' profesor Menci', NU VREAU doar OUA CU 3!!!

Etichete: , , ,