Concurs de ... multumiri

Am participat recent la un concurs de bloguri personale. Am vrut mai mult sa inscriu site-ul doctormenci.ro si daca tot am ajuns acolo m-am inscris si eu. Ghinion, in sectiunea Sanatate au fost doar doua site-uri si nu s-a facut sondaj. In schimb la bloguri personale au fost cele mai multe inscrieri si cele mai multe voturi. M-am clasat pe locul 2, la o diferenta de 50 de voturi de primul loc.

Aici a fost concursul http://polldaddy.com/poll/2811549/

Desi am terminat al doilea, sunt multumit si doresc sa multumesc tuturor celor care mi-au votat blogul. Sunt multumit deoarece am trimis circa 200 de mesaje prietenilor de pe Facebook si contactelor de pe mail. Avand circa 130 de voturi, rata de raspuns a fost de 65%.
Cei care m-au votat mi-au vizitat si blogul, existand o corespondenta intre vizitatorii unici si numarul voturilor in cele 4 zile in care mi-am facut campanie.

Cel care a terminat pe primul loc mi-a spus ca a trimis vreo 700 de mesaje pe messenger, vreo 90 pe twitter plus ca avea vreo 250 de prieteni pe Facebook. Calculand, rezulta ca a avut o rata de raspuns de cel mult 20-25%, fata de 65% cat a fost la mine.

De aici si multumirea (chiar daca a fost doar locul 2) si multumirile adresate celor care m-au votat.
Prietenii mei sunt mult mai valorosi decat ai lui :)

Am si ceva nemultumiri legate de respectarea regulilor de inscriere. Dar cel mai mult ma deranjeaza faptul ca la aceste concursuri se poate trisa usor.
As fi putut trisa la acest concurs, iar cele 50 de voturi diferenta ar fi fost anihilate in cateva minute, insa nu acesta a fost scopul participarii mele in competitie.

In urmatoarea postare voi arata si cat de usor se poate trisa la unele concursuri. Scopul nu este sa fie folosit trucul (pe care banuiesc ca-l stiu deja multi), ci sa ai siguranta ca atunci cand participi la un concurs, organizatorii si-au luat toate masurile ca sa nu se triseze.

Etichete: ,