Viata in seriale ...


Daca tot am fost provocat sa-mi amintesc serialele preferate, m-am gandit in exces si a iesit o ditamai lista. Acum, din copilarie si pana in zilele noastre :), nu stiu daca au fost "cele mai preferate", dar astea mi-au ramas in minte:
Seriale de duminica, pentru copii si nu numai.
Ehehee, ce stiti voi? Cand eram eu la scoala se invata si sambata :(
Seriale de seara
Si daca tot m-am dus tocmai la vremurile scolaresti, nu pot uita serialele de desenele animate:
Dupa '89 au fost si la mine clasicele Familia Bundy, M.A.S.H., Melrose Place, Beverly Hills deja enumerate, dar nu pot omite Twin Peaks, Twilight Zone si Star Trek.

La telenovelele braziliene, portugheze, argentiniene, turcesti si altele nu pot privi, astfel incat dintre serialele recente pot spicui doar (ca nu le-am urmarit episod cu episod) Spitalul de Urgenta si Dr. House.

Acum, nu stiu daca poate fi numit serial, este de fapt un show, dar in ultima vreme ma nimeresc din ce in ce mai des la Dr. OZ, de la ora 22:00 pe Euforia TV. Probabil si datorita orientarii mele spre o viata cat mai sanatoasa.

Si cum azi e o zi ploioasa si rece in toata tara, in speranta unor zile mai calde leapsa merge mai departe la Allisson, in tara soarelui si la toti cei care vor sa-si reaminteasca serialele care le-au "insorit" viata.

Etichete: