Am revenit!


Am revenit din vacanta.  Sau mai bine zis mi-am revenit.
Am fost in Grecia si in afara de pretul benzinei, nu prea se simte criza in insule. In Thassos preturile sunt la fel sau chiar mai mici comparativ cu anul trecut. Peisajul la fel de spectaculos, iar grecii la fel de ospitalieri.

Singura problema la plecare a fost in tara, inainte de a trece cu bacul la bulgari. Ai nostri ne-au asigurat toate conditiile sa ajungem la bac prin apa Dunarii care se umflase.

Bulgarii sunt mai inteligenti, au o platforma mobila pe care o ajusteaza in functie de nivelul Dunarii.
Cu ceva peripetii am urcat pe bac si dusi am fost. La intoarcere, nu se mai trecea deloc pe la Oreahovo-Bechet, tot din cauza alor nostri. Asa ca am ocolit prin Bulgaria pana la Vidin, ca sa revenim in tara pe la Calafat.

Spuneam ca mi-am revenit deoarece dupa o frumuste de vacanta, intors acasa am redescoperit restrictiile de apa curenta, a cazut net-ul si astept RDS-ul sa-l repare. Se mai mareste si TVA-ul ... in rest totul e OK!

Totusi nu mi-am revenit din uimire.
In toate clasamentele, noi si bulgarii suntem la coada, noi ceva mai bine decat ei.
Totusi, la drumuri stau mult mai bine. Autostrazi, drumuri expres, tuneluri iluminate si altele care la noi sunt doar promisiuni electorale.
De greci ce sa mai zic, o fi criza la ei mai mare decat la noi, dar la infrastructura se lucreaza mult mai vioi.

Pana imi revine si netul s-auzim numai de bine!

Etichete: ,