Postare de enervare. Esti stresat?

Postare de enervare. Esti stresat?
De la Excesdesare si de la enervare, mi s-a pus pata sa scriu azi o postare despre nervii dezlantuiti :) Multumesc pentru leapsa care consta in faptul ca trebuie sa raspund la urmatoarele 5 intrebari:

1. Cât de des te enervezi?
Enervarile mici si dese ... cheia marilor succese!
Cred ca este ca la cutremure, daca sunt mai mici si mai multe, este mai bine decat dezlantuirea unui singur cutremur mare. A nu se intelege ca ma enervez foarte des, ci in portii mici, care trec repede.

2. Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?
Daca as avea pe cineva care sa-mi faca un masaj de relaxare, as suna :) Altfel, ce rost are? Mai bine scriu.
O postare, un status pe Facebook, un mesaj ... si daca cineva raspunde, atunci isi asuma participarea la necazul altuia. Daca sun eu pe cineva, atunci implicarea acelui "cineva" nu este voluntara. Poate sufera de o enervare mai mare decat a mea in acel moment.

3. Te calmezi repede… sau urlii ca nebunul?
Nu chiar urlete, dar daca ridic volumul cred ca ma calmez mai repede. Din cauza consumului mai mare de energie, banuiesc! Daca tin in mine si dau enervarea pe silent, atunci si calmarea este mai inceata ... sau in ceata ... sau in ceaţă :)

4. Ca metodă de a scăpa de nervi, bătaia este o opţiune?
Pai avand in vedere ca in ultimul timp m-au enervat cel mai tare meciurile pierdute de Universitatea Craiova in ultimele minute, atunci bataia este o optiune clara. Daca ar fi batut Craiova, sigur nu ma mai enervam :)

5. Din cauza nervilor, ţi s-a întâmplat să îţi pierzi un prieten?
Da! Prietenul meu ţânţar care m-a muscat noaptea in timp ce dormeam. M-a enervat, m-a trezit si "l-am aplaudat". Pe urma mi-a parut rau ... ca nu-l aplaudasem inainte de culcare :(
Ma enerveaza sa ma trezesc asa, intepat!

Revenind la oameni, cred ca enervarea este direct proportionala cu nivelul de stres din sistemul in care ne manifestam ca persoane. Si cum primele 8 ore ale zilei se petrec la serviciu, aici este important nivelul de stres. Daca vii enervat de la munca, influentezi atmosfera si acasa. Suntem fiinte sociale si starea noastra (de stres, de enervare) este un fel de medie a starilor celor care ne inconjoara.
In trecut, mai ales la primele joburi, stresul era destul de mare si am cautat mereu sa gasesc ceva mai bun sau macar sa compensez cu ceva care sa ma incarce pozitiv si sa nu fiu cu "nervii in bigudiuri".

A propos de sisteme (si de unele joburi), inchei cu gluma preferata a lui Cristi Minculescu - IRIS:
In lume sunt 2 feluri de sisteme:

Si-am incalecat pe-o sa,
Si m-am enervat asa:
Leapsa s-o ia cine vrea!  Ca sa nu spuna ca i-am nominalizat eu pentru o postare enervanta.

Iar pentru a nu se spune ca azi n-am spus nimic util, ultimele randuri sunt pentru cei care
Natural, este vorba ca intotdeauna despre remedii naturale:

Etichete: , , , ,