Anaglife sportive


Anaglife sportive
1 iulie nu inseamna numai ca TVA s-a marit in dimensiune pana la 24%. Principalele 2 publicatii sportive au debutat pe piata in format tridimensional, urmand trendul 3D.

Nu sunt innebunit dupa  editiile de colectie, dar din curiozitate as fi cumparat ambele ziare sa vad ce au tridimensional in ele: faze senzationale, prietene de fotbalisti, blaturi 3D ... sau ce?

Ghinion! Tirajul a fost unul normal si daca in alte zile ramanea pe tarabe, azi s-a epuizat inca de dimineata.

Mi-am reamintit ca am in biblioteca o carte veche cu Anaglife Geometrice si probabil in lipsa ziarelor 3D imi voi reaminti senzatiile din liceu uitandu-ma cu ochelarii colorati la imaginile de acolo.

Daca nu aveti cartea dar aveti ochelarii ros-albastri am gasit mai multe anaglife geometrice la andrian.ro. Imi amintesc ca la inceput nu toti colegii mei reuseau sa "ridice" imaginile din carte, dar dupa putin antrenament senzatia este super.

Daca vreti senzatii 3D si mai tari, exista firme specializate care se ocupa cu asa ceva. In Craiova va recomand Vireal.

Plecand de la anaglifele geometrice, care "se ridica in spatiu", anaglifele sportive de azi n-au reusit sa se ridice nici macar la asteptarile mele. Desi reclama la TV a facut pofta cititorilor, probabil criza si TVA au facut sa ne punem pofta-n cui. Nici Gazeta Sporturilor si nici ProSport n-au vrut sa riste tiraje mai mari si n-am avut ce sa ridic nici macar de la taraba :)

Etichete: ,