Cine cauta googleste!


Cine cauta googleste!
Azi si-a revenit Google si nu m-a mai ignorat la PageRank, dupa ce vreo 3 saptamani m-a cam tinut in ceata!

Daca la cautari dupa cuvinte cheie apaream in lista, in schimb Page Rank-ul nu afisa decat o bara gri, iar cautarea dupa back-link-uri nu dadea niciun rezultat.

Nu stiu ce l-a gasit sa ma tina cu dintii la gard, mai ales ca fiind 2 saptamani in  vacanta n-am avut vreo actiune care sa-i displaca. 

Sau chiar asta o fi fost! Dupa ce in iunie l-am invatat cu 1 postare la cel mult 2 zile, o fi asteptat o zi, doua, o saptamana, doua saptamani si daca a vazut ca eu nu misc nimic a zis sa ma scoata din to(ro)peala :)  Bravo Gogule!
Bravo si prietenilor care m-au sustinut si m-au indemnat sa postez in continuare. Mercic!

Acum 2 zile Alexa mi-a dublat numarul de back-link-uri, iar azi si-a revenit si Google.

Ei bine, pentru a sarbatori aceasta revenire si nu numai, azi am adaugat blogului facilitatea de cautare folosind chiar ... cautare cu Google. Asa ca de azi incolo, cine cauta ... googleste direct pe blog.

Etichete: ,