Cu crema sau ... cu alifie?


Forever Aloe Sunscreen Spray
Pe litoralul bastinas cu greu s-au putut aduna 2-3 reprize de plaja intr-o vacanta de 14 zile. Uite ca la greci, cu toata criza lor, am facut plaja de 2 ori pe zi cam vreo 10 zile, restul lasandu-le pentru drumetii sau pescuit.

Plaja fiind foarte aproape de locul de cazare, de obicei dimineata mergeam la plaja apropiata, iar dupa amiaza ne orientam spre alte plaje. Am avut astfel posibilitatea sa urmaresc mai multe zile la rand diverse obiceiuri ale turistilor.

Cel mai mult m-a socat faptul ca majoritatea veneau la plaja dupa 12:00, cand noi ne gandeam deja la plecare. Bineinteles ca noii-veniti erau cam rosiatici a doua zi, dar dadeau cu un strat gros de "alifie" si continuau sa stea la soare.

Am ajuns la a doua observatie. Foarte multi foloseau creme de plaja care nu intrau in piele, ca o alifie care ramanea intinsa si albicioasa pe suprafata corpului. In afara de imaginea de "iaurt varsat", tot printre "zãurditi" erau si cei mai "arsi".

Eu ii banuiesc ca au luat o crema de plaja ieftina si multa. Nu s-au ars la buzunar dar s-au ars la piele si la placerea sorelui de la plaja :)

Si daca tot m-am luat de "alifiile" lor de plaja, am zis sa ma si laud putin cu crema mea de plaja.

Am folosit pentru prima data Aloe Sunscreen de la Forever, o crema de plaja cu factor de protectie 30.
Din ce scrie pe cutie, inteleg ca am fost protejat impotriva efectelor nocive ale radiatiilor ultraviolete atat de tin A cat si de tip B (UVA si UVB). Chiar daca spune ca asigura protectie solara si dupa 40 de minute de "activitate acvatica", nu cred ca am stat vreodata mai mult de 30 de minute in apa. Astfel incat cel mai bine am simtit efectul cremei dupa ce ieseam din apa. Pielea ramanea hidratata foarte mult timp.

Continutul de 118 ml mi-a ajuns la fix pentru cele 14 zile de vacanta, folosindu-l nu numai la plaja ci si pe drum, in masina sau la pescuit.

Cred ca este primul an cand dupa reintoarcerea de la mare nu m-am "decojit" masiv si nici nu m-am decolorat foarte repede.

Acestea fiind efectele cremei de plaja pe baza de Aloe Vera si fiind incantat de rezultate, va invit sa incercati Aloe Sunscreen. Bineinteles, in combinatie cu zilele insorite pentru plaja :)

Etichete: , ,