Copy/Paste natural :)


Copy/Paste natural :)
Azi, joi fiind, am de facut cel putin doua chesiuni care nu suporta  amanare:
Pana la basket mai e, asa ca hai sa va povestesc despre ZeList.
Mi-am verificat azi pozitia in Zeblogosfera si sarind de la 879 la 695 ma declar multumit de activitatea mea :) Nu sunt stresat de aceasta pozitie, chiar mi-am lasat bannerul ZeList la sfarsit de tot, ca sa fiu citit pentru postari, nu pentru pozitia din clasament. Dar orisicat, ma intereseaza evolutia blogului meu, asa ca ma uit la statistici.

Azi am vazut la "Link-uri noi" numele unui blog care chiar nu-mi spunea nimic. Nici din comentarii nu-mi aminteam numele, nici din schimb de link-uri nu-mi parea cunoscut, asa ca am intrat sa vad ce si cum.

Ei bine, din viteza, posesorul blogului a copiat cuvant cu cuvant si imagine cu imagine o postare de-a mea. M-am gandit ca, la sfarsit, drept multumire a pus un link spre postarea originala si de acolo apare la link-uri noi in Zelist. 

Da' de unde? Hehehehe .... din viteza, a copiat inclusiv link-ul spre alta postare (tot a mea) despre care vorbeam in articolul respectiv . Ca sa vezi, justitia blogosferei m-a recompensat cu un link unidirectional de la el spre blogul meu.

Acu', nu stiu ce sa fac. Va cer parerea.
Voi ce credeti?

Drept bonus pentru parerea voastra va propun si un link spre un site unde puteti verifica daca parti sau chiar articole intregi de pe blogurile voastre apar si prin alte parti.

Ca sa dati scapati (escape) de Copy, verificati la Copyscape :)

Etichete: