Link exchange cu NoFollow?!


Link exchange cu NoFollow?!
Folositi link-exchange pentru promovarea reciproca a blogurilor? Si eu fac schimb de link cu blogurile care-mi plac si care ma plac. Desi ar trebui sa fie un parteneriat win-win, care creste numarul de link-uri spre ambele bloguri, influenteaza page-rank-ul si pozitia in motoarele de cautare etc., mai exista si exceptii.

Ce faci cand link-ul care arata spre blogul tau este "insemnat" cu NoFollow? Daca n-ati auzit despre asta, aveti 3 link-uri, la care am pus inclusiv atributul "nofollow":

Exact, exista un atribut al link-ului, care spune motoarelor de cautare sa nu ia in seama si in index :) - "sa nu urmeze" -  acel link. Si atunci care mai este scopul schimbului de link-uri?

Mi s-a intamplat acest lucru, nu din vina partenerului de schimb de link-uri, ci din setarile site-ului cu care am facut schimbul.

Cum poti verifica? Orice browser de internet are la View optiunea pentru a vedea sursa (html) a paginii afisate. O simpla cautare dupa "nofollow" poate gasi link-urile "insemnate", daca nu cumva sunt ascunse in scripturi.

O metoda mai eleganta, pentru utilizatorii de Firefox Mozilla, este folosirea add-ului SearchStatus. Setat pe "Highlight Nofollow Links" acesta arata in roz toate link-urile cu nofollow, ca in imaginea de mai sus. 
Mai arata si multe altele, cum ar fi numarul de back-link-uri, cuvinte cheie si numarul de pagini indexate pentru orice pagina web incarcata in browser. Eu il folosesc de 1 an de zile si sunt foarte multumit.

Ati dat un link partenerilor din blog-roll?
Acum puteti verifica si daca blog-roll-urile partenere urmeaza calea corecta :)

Etichete: