Mai am un singur dorm :)


Nu sunt adeptul energizantelor. Nici macar nu simt nevoia sa beau cafea. Am baut vreo 13 cafele anul asta, vreo 3-4 ca sa ma incalzesc iar restul pe la petreceri, nunti, ocazii etc. Cola nu folosesc nici macar ca sa desfund chiuveta, asa ca nu pot fi banuit de atitudine pro-energizante.

Se intampla insa cateodata sa te compleseasca o stare de somnolenta cand ar trebui sa lucrezi, sa conduci sau sa faci orice altceva in afara de somn. Cam asa sunt eu azi, luni, cand nici iarba nu creste :)

Dar dupa ce am citit ce zice profesorul Mencinicopschi despre bauturile energizante, n-am de gand sa incep sa le folosesc tocmai acum.

Forever Bee Pollenn
Mi-am amintit ca am la mine mereu un energizant natural: Forever Bee Pollen. Da, am luat 2 tablete de polen.
Stiu ca nu explodezi imediat de energie, ca la cafea, dar nici nu te lasa la fel de repede ca si cafeaua. Intervalul de "energizare" este mai mare, energia creste treptat, in cateva ore si apoi descreste, tot asa, in cateva ore.

Este normal, daca avem in vedere ce contine polenul:
Toate aceste sunt absorbite treptat, natural, de organismul nostru, fiind o sursa de energie si de forta pentru stimularea sistemelor
Daca mai adaug ca este un produs 100% natural, nu contine conservanti, coloranti sau aromatizanti artificiali, am spus aproape totul. Ar mai trebui sa spun ca stupinele sunt amplasate pe plantatiile de Aloe Vera din zone nepoluate si ca albinele polenizeaza inclusiv florile de Aloe Vera, acesta fiind motivul pentru care prefer polenul din Forever Bee Pollen.

Stiu ca exista persoane alergice sau sensibile la polen, insa de la astfel de persoane am auzit ca au facut desensibilizare la alergii si la polen chiar cu Aloe Bee Pollen. Luat treptat, in doze mici si dupa un anumit tipic.

Etichete: , ,