Oltchim va iubim!

Oltchim va iubim!
Azi, 24 septembrie 2010, am un bonus pentru blog. 
Cateva dintre "alchimistele" de la Oltchim au disputat un meci amical cu SCM Craiova. Daca restul fetelor fac minuni cu nationala la Cupa Mondiala, fetele ramase la Oltchim au dat o fuga la Craiova pentru o demonstratie de handbal.

Ne-au onorat azi cu prezenta:
A fost prezent inclusiv presedintele CS Oltchim Rm. Valcea, Dl. Ioan Gavrilescu.

A propos de prezenta, ma asteptam ca micuta sala de sport din Craiova sa fie arhiplina, astfel incat am venit aproape cu 1 ora inainte de inceperea meciului. Ca si in presa centrala, care vede numai fotbal, nici local nu s-a mediatizat foarte mult evenimentul, astfel incat sala a fost cam golasa.

Cu toate acestea, am avut ce sa vad.
In primul rand, am vazut o echipa, prezenta trup si suflet, jucatoare-antrenori-presedinte, chiar daca era un meci amical.
In al doilea rand am vazut placerea de a juca, ceea ce nu pot sa spun despre jucatoarele de la SCM Craiova.
Cel mai mult am vazut profesionalism, in toate gesturile si miscarile jucatoarelor sau ale staff-ului tehnic. Tot timpul cu zambetul pe buze, "alchimistele" s-au incalzit serios inaintea meciului, iar dupa terminarea partidei au mai ramas pentru cateva miscari de "incalzire", in timp ce jucatoarele noastre erau de mult la vestiare, poate si plecasera din zona :(

Cel mai mult m-a impresionat comunicarea, care a fost o constanta pe tot timpul partidei.
Chiar daca Gabi Szucs si Anastasiia Pidpalova nu sunt romance, le-am auzit vorbind bine romaneste si intelegandu-se perfect cu colegele.
Mi-a confirmat o data in plus Gabi Szucs. La final i-am cerut un autograf si a vorbit perfect romaneste, fara nicio retinere. Bravo!

Comunicarea a continuat si pe banca de rezerve, atunci cand jucatoarele erau schimbate sau  fusesera eliminate pentru 2 minute. Antrenorul Peter Kovacs le vorbea calm si le explica probabil ce gresisera sau cum ar fi trebui sa faca. N-am auzit ce vorbeau si in ce limba se intelegeau, in schimb am auzit-o "perfect" pe antrenoarea noastra de la SCM Craiova tipand si certandu-si mai mereu jucatoarele.

In concluzie, chiar daca a fost un meci amical, diferenta de scor si de valoare a fost mai mare decat in partida oficiala. Chiar daca nu au fost foarte multi spectatori, acestia au fost generosi cu aplauzele, pentru ambele echipe.

Mai am un singur of. Chiar off, ca sunt doua.
Echipa nationala a Romaniei bate campioanele lumii si ale Europei la handbal, insa pe prima pagina a principalelor site-uri si ziare de sport sunt tot aiurelile lu' jiji, borcea et. comp.
La Craiova vine singura echipa romaneasca in stare sa joace o finala de Champions League insa mediatizarea locala este aproape zero iar sala aproape goala, desi intrarea a fost libera.

Pentru cei care au lipsit, cateva imagini de la meci.

In rest... Oltchim va iubim! Bafta in Liga Campioanelor!!! Doamne-ajuta sa jucati finala la Craiova, in noua polivalenta!

Etichete: ,