Secretul pt. ca sa traga boii

Secretul pt. ca sa traga boii
Ati auzit proverbul romanesc "La omul sarac, nici boii nu trag..."?

M-am gandit un pic altfel la acest proverb vechi si profund. Am facut legatura cu faptul ca peste tot, dar mai ales la TV, se vorbeste mult despre criza, despre saracie si in general despre evenimente negative.
Am mai facut o legatura, cu "The Secret", si am vazut intr-o noua perspectiva de ce la noi "nici boii nu trag".

Daca n-ati vazut documentarul "The Secret" iata doar o idee:
Daca transmiti in Univers ganduri negative, asta vei atrage, deoarece vei avea parte de acele lucruri asupra carora te concentrezi in mod constant.

E "destul de constant" sa te concentrezi in fiecare zi, de cateva ori, la stirile negative de la TV?

Iti propun ca asta seara, in loc de TV, sa te uiti la "The Secret". Si in loc sa comentezi stirile negative de la TV sa te gandesti la o idee din film care ti-a placut mai mult. Pentru cine n-a vazut filmul, aici sunt primele 20 de minute:



Sunt sigur ca daca il vreti cu adevarat, tot Universul va conspira astfel incat sa gasiti tot filmul, inclusiv cu subtitrare in limba romana :)

Cele 20 de minute gratuite le-am gasit la TheSecret.tv
Vizionare placuta!

Etichete: ,