Unde as pleca?


Unde as pleca?
Cu cine, cand, cum, cand, de ce, cat si unde este exclusiv treaba mea :). De restul sa se ocupe profesionistii!

Sunt subiectiv azi, dar am cel putin 16 motive :))

Am zis sa-mi dau concursul si sa scriu ce trebuie sa faci pentru a avea parte de o experienta de zbor cat mai placuta.

Inainte de toate, pentru ca apreciez calitatea si apoi cantitatea, cred ca este o intrebare capcana. Chiar doua :)
  1. De ce sa am parte de o experienta de zbor cat mai placuta, cand pot sa am parte de o experienta de zbor extraordinara?
  2. Cand, cum, ce etc. ar trebui sa faci in aeroport si la bordul avionului s-a scris deja in articolul de concurs si vor completa cei care au inteles ca trebuie sa scrie exclusiv despre acest aspect.

Asadar, ce cred eu ca ar trebui sa faci ...

In primul rand, sa te simti in al noualea cer, iar cerul sa fie albastru :)
In al doilea rand, sa fii in compania persoanei iubite, spre destinatia mult-visata.
In al treilea rand, sa zbori cu profesionistii.

Ca sa sintetizez, si pentru ca toate acestea (al noualea cer, albastru, companie, iubita, zbor, profesionisti) sa poarte un nume, am sa le spun simplu: Blue Air.

Multumesc!

Etichete: