Avangarda Craiovei


Avangarda Craiovei
Marturisesc ca inainte de inceperea meciului de la Brasov imi sarise in ochi reclama Avantgarden3.
Dupa meci ar fi trebuit schimbata in Avantgarden03 :), fara exagerarea specifica reclamelor ...

Pe teren, brasovenii au clacat steagu' si in loc de fotbal au jucat teatru. Prost.
La fel ca si omu' negru de la centru, care a fost cel mai periculos echipier al Brasovului, fluierand a paguba faulturi inexistente pentru gazde si nevazand faulturi si henturi clare sau cartonas rosu pentru figurantii locali.

Chiar si asa, Universitatea Craiova a jucat mai bine, din 6 ocazii fructificand 3, in timp ce echipa gazda a avut 2 ocazii si nicio reusita.

A propos de avangarda, mi-a placut formula 4-1-4-1 propusa de Victor Piturca, cu Alex Piturca in avangarda atacului si cu Dorel Stoica in avangarda apararii.

In rest, nimic de comentat, craiovenii au castigat al 4-lea meci consecutiv sub privirea implacabila a selectionerului Razvan Lucescu, prezent la Brasov pe mega-panourile publicitare de la stadion.

Pentru Universtitatea Craiova mai ramane doar sa confirme forma buna si sa bata acasa pe FC Vaslui.
Nu doar pentru fanii care vor umple stadionul sau pentru a lua o optiune clara pentru Europa League. Ci si pentru mine.

Am fost de multe ori la meciuri si tocmai atunci Universitatea Craiova a facut egal acasa sau chiar am luat bataie. Cand am pierdut acasa meciul cu Vasluiul si implicit participarea in Europa League, am zis ca nu ma mai duc pe stadion decat daca Universitatea Craiova bate de 5 ori la rand. 

Printr-o coincidenta fericita, ar fi randul Vasluiului sa piarda ...

Hai Craiova!

Etichete: ,