Blog' nn' roll


Blog' nn' roll
Sau Blog and roll cu dublu n
De ce? Cum ar suna raspunsul asta:
- Pentru ca -Diana cu dublu n- a castigat concursul.

Ce intelegeti? A castigat sau nu?

Chiar daca e cu doi de "n", Dianna a castigat din prima incercare. A citit pas cu pas comentariile si a ghicit inclusiv culorile. Asta da performanta, iar premiul, asa cum am promis, este un Blog' nn' roll exclusiv pentru One step at a time.

Cand am zis exclusiv nu ma gandeam ca vor fi incluse chiar toate postarile. Dar ma bucur cu atat mai mult cu cat Dianna este boboaca in ale blogosferei, iar aceasta cronica o gaseste la primele postari si vizualizari ale blogului.

OK, pe langa articol, bonus de la mine:
Gata cu vorbaraia, sa trecem la cronicuta:
Ciudat, Dianna a fost cam distrata ieri, tocmai dupa ce a aflat de un 2,50 la mate. Nu stiu cum sunt altii, dar eu toate notele le-am luat, mai putin nota 2. Si 1 pentru soptit si 3 pentru nestiinta, dar 2 nu am luat niciodata.

Ca Dianna nnu prea se uita la televizor e foarte binne. Eu am abservat ca atunci cand ma uit mai putin, percep mult mai bine realitatea decat atunci cand ma las manipulat de stiri, analize, talk-show-uri si alte cele. Imi ajung informatiile de la Tanase si Dinescu si de la Cronica carcotasilor ca sa-mi fac o parere :)
Ce m-a amuzat este micro-cronnicutza despre reclamele de la TV, urmarite in familie. Bravo tatã!!!

Nu stiu daca Dianna face un liceu de economie (sau economie de liceu :), insa a facut o ora de economie, in care niciun efort n-a economisit la ... tocit-tocit. Sper ca odata si odata sa vada ca si economia are o logica.
Daca nici viitorul tarii nu vede logica economiei e de rau! Atunci e logic ca nici economia nu vede viitorul tarii :) Nu ne miram ca prezentul (si premierul, si parlamentul, si prezidentul, si ...) tarii este un dezastru economic. Dar traiam cu Speranta, cu generatia viitoare ...

Cat de pretios poate fi un concert ratat pentru o adolescenta? Suficient de mult incat sa se considere "o ratata"? Nu, dar suficient incat sa nu le mai rateze pe urmatoarele. Si daca n-a plans pentru ratarea concertului, a plans suficient de mult la film impreuna cu o prietena, iar in final se plange pentru banii care i-ar trebui pentru excursie. Asa sunt fetele :)

Chiar daca n-am inteles titlul cu dat naiba, lumea politica, inutila, am inteles ca o plictiseste pe Dianna. Chiar daca la ora de romana considera ca aproape singurul lucru util a fost ca au pierdut ora?!
Noroc ca mai sunt si faze mai putin plicticoase, ca scandarile cu "Iesi afara ..." si temerile cu morcovu', de data asta intrat, cu ocazia testului de la franceza :) Iar le amesteca, iar le suceste dar sfarseste cu cateva imagini mai mult decat interesante.

Si chiar daca e dureros pentru o fata sa nu nimereasca nuanta de roscat mult visata, trece repede peste asta ca sa nu o supere pe mama, mai ales ca i-a fost si ziua de nastere si nu putea sa rateze un cadou floral. A ratat insa Let's do it, Romania. Asta e, nu le poti avea pe toate!

Nu e usor cu culoarea , chiar daca dorinta unui rosu aprins pentru par era mai veche.
Nu-i usor nici cu blogul, dar dupa mai multe incercari, mai vechi sau mai noi, sper ca de data asta sa fie cu noroc.

Mai ales ca prima postare, desi nu a fost deloc usoara, este finalizata inspirat cu o melodie care te face sa te simti usor ca un fulg. De la vin ... si de la postarile care vin!

Mult succes cu blogul, Mademoiselle Dianna!

Etichete: ,