Cum am sarbatorit Zilele Craiovei


Am incheiat primul articol dedicat Zilelor Craiovei cu indemnul ca, intre 22 si 26 octombrie, craiovenii din toate partile sa se veseleasca.

Ei bine, si eu m-am "veselit" in mai multe parti si ca sa vedeti ca n-am lasat degeaba 2 zile blogosfera, am sa public imagini si impresii cu atmosfera din aceste zile. Deci absenta motivata :)

Oficial Zilele Craiovei s-au deschis vineri pe la 11, insa fiind la serviciu am participat doar la evenimentul din piata Mihai Viteazul: Seara de dans oferita de clubul Katamis, din care face parte si fetita mea Daria.

Sambata a avut loc Cupei Olteniei 2010 la Dans Sportiv, a cincea editie. Aici ma vad nevoit sa incep cu o critica, deoarece pentru al doilea an consecutiv concursul a avut loc in sala de sport de la Vointa, unde nu sunt scaune. Astfel ca atat competitorii cat si participantii au cam stat in picioare mai multe ore. Avand in vedere ca este o manifestare deja traditionala si ca este inscrisa in calendarul competitional al Federatiei Romane de Dans Sportiv, s-ar cuveni ca locul de desfasurare sa fie cel putin la nivelul celorlalte orase, mai ales ca in Craiova se organizeaza doar o data pe an. Macar atunci sa fie motiv de lauda, nu de critici.

Trecand peste criticile deja formulate, rezultatele obtinute de clubul Katamis au fost foarte bune.

Daria Botea si Radu Stanculescu au castigat locul I la clasa E12-15 ani si iar perechea Radu B. - Georgiana a ocupat locul III.
La clasa Hobby 6 - 9 ani s-a castigat un loc 2 datorat lui Tudor si partenerei sale, iar la clasa D12-15 ani Adina si Tibi au ocupat tot locul 2.
Locuri meritorii au obtinut toate perechile participante, cu o mentiune speciala pentru grupa de varsta 15 - 35 ani si peste, unde Valeria si partenerul au obtinut locul 3, iar o pereche de adulti 40+ a obtinut locul 4.

Dupa atatea succese intr-o singura zi, am sarbatorit victoriile intre noi, la Chez Nous.

Din pacate, 2 evenimente - care nu erau inscrise totusi in Zilele Craiovei dar care ar fi adus multa bucurie craiovenilor - nu s-au incheiat chiar cu victorii. Si Oltchim Rm. Valcea si Universitatea Craiova au pierdut meciurile de sambata. Asta a fost! Si ca rezultate si ca zi secunda din cele 5 dedicate locuitorilor Craiovei.

Duminica s-a incheiat Targul mesterilor populari, editia cu nr. 33, si cum il vizitam in fiecare an, n-am ratat ocazia nici in 2010.

Tot duminica, am vazut Craiova in imagini, fotografice, realizate de liceeni din oras.

Si pentru ca tot era atmosfera de veselie in Banie, ne-am bucurat si noi de bere, vin fiert si alte bunatati in centrul orasului.

Seara s-a incheiat iarasi in pasi de dans, printr-un spectacol organizat la Casa Studentilor de clubul Katamis. Dupa ce 8 perechi din cadrul clubului ne-au incantat cu dansurile standard si latino, la sfarsit organizatorii ne-au facut o surpriza, ba chiar doua.

Mai intai o reprezentatie free-style Michael Jackson marca Radu Barbu, iar apoi copii au fost indemnati sa-si ia parintii pe scena si sa ne pofteasca la dans. Probabil ca sa se vada mai bine diferenta intre profesionisti si amatori :)

Azi luni fiind, ne intoarcem la serviciu iar dupa amiaza ne odihnim putin dupa agitatia din weekend pentru a incheia apoteotic Zilele Craiovei. Vom sarbatori maine Sf. Dumitru, protectorul Craiovei dar si ziua mea onomastica.

Etichete: ,