Trafic din concurs?!


Trafic din concurs?!
Analizand traficul blogului in perioada 1 - 30 septembrie, am descoperit un lucru interesant. Cele mai multe vizite au fost datorate concursului cu calu', desi l-am lansat tocmai pe 25 septembrie.

Nu doar ca a generat aproape 10% din vizitele blogului in septembrie, dar genereaza vizite in continuare, concursul nefiind inca terminat.

O alta caracteristica interesanta este faptul ca pentru vizitatorii paginii de concurs "bounce rate"-ul este aproape jumatate din media lunii.

Acestea fiind constatate, am zis ca in postarea de azi sa descoperim o noua modalitate de a atrage vizitatori spre blog, in afara de cele 100 de sfaturi gasite la Gabriel Nechita.

In primul rand un concurs cu raspunsuri pe blog atrage vizitatori deoarece:

Nu numai un concurs pe blogul tau poate atrage vizitatori.
Poti participa la concursuri gazduite pe alte bloguri, site-uri etc. Un astfel de concurs cere sa scrii pe blogul tau un articol subiectiv pe o anumita tema, iar pe pagina de concurs sa lasi un comentariu cu un link spre articol. In acest fel, cei care participa la acel concurs vor vizita si articolul/blogul tau, pentru a vedea ce s-a scris deja.
Secretul este sa fii printre primii participanti. Nu numai ca, daca ai scris ceva super-fain, tu esti cel care a scris primul minunatia, dar ai si posibilitatea sa fii urmarit de toti cei care vor scrie dupa tine.

OK, sa fii primul, dar cum poti sa afli asa de repede despre existenta unui concurs?
Foarte simplu. Exista site-uri specializate care te anunta zilnic despre existenta unor concursuri. Eu sunt inscris la Konkurs.ro, care nu numai ca ma anunta, dar imi da si posibilitatea sa postez concursuri, daca e cazul. Sunt sigur ca mai exista si alte astfel de site-uri.

Daca tot v-am atras atentia asupra acestei modalitati, va mai spun doar sa bateti saua ca sa priceapa calul raspunsurile voastre la concurs si sper ca in curand sa gazduiesc macar un concurs cu premii cash :)

Etichete: ,