Prea perfecta (P)


Mi-am adus aminte de reclama cu prea dulce, prea acru, prea asa, prea pe dincolo. Si de-acolo si titlul.

Am primit un e-mail "prea perfect" ca sa nu-l preiau ca leapsa. Daca pana acum v-am provocat cu 10-10-10 si 5-5-5, iata o idee diferita si o leapsa mai dificila. Ca sa intelegeti despre ce e vorba, iata "perfectiunea":

-Cum te numesti, Domnule ?
- Petru Potopeanu.
- Si ce lucrezi ?
- Prepar pesti pentru pulverizat.
- Bine, dar ce anume operatii faci ?
- Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi.
- Dar de ce vorbesti numai cu "P"?
- Poftim?
- De ce vorbesti numai cu "P"?
- Pai pot pronunta pe P perfect perceptibil.
- Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi.
- Primesc.
- Pe cit?
- Pun prinsoare pe patru poli!
- S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci?
- Peste, pastravi, plachie, potirnici, prepar piftie piperata, pirjoale, pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane.
- Si ce vin bei?
- Pinot, pelin, Porto.
- Si ce desert?
- Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.
- Dar inghetata obisnuesti?
- Putin profiterole, parfait.
- Spune-mi cum iti petreci timpul liber?
- Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri.
- Dar vara?
- Pescuiesc.
- Si iarna?
- Patinez.
- Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera "P"?
- Pot.
- Asta nu o mai cred. Spune-o !

POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU
"Prin pustiuri, peste pietre,
Pasari, pilcuri pribegesc,
Parasindu-si puii proprii
Pe pamintul parintesc.
Prima pasare, pilotul,
Plescaia puternic pliscul,
Patina privind pamintul,
Pajistea, padurea, piscul."


- Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat ?
- Paraschiva papusico, pentru prinz presara putin patrunjel pe potirnichi. Pa!
- Vad ca am pierdut.
- Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului.
- Platesc.
- Pune paralele pe portofel.
- Inca o intrebare.
- Poftim.
- Ce adresa ai matale ?
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod.

V-a placut? Ei bine, leapsa consta in formularea unei fraze cat mai lungi care sa fie formata doar din cuvinte incepand cu aceeasi litera. Nu neaparat P, ce credeti voi ca va cade mai bine :) Si ca sa incep, dau un exemplu cu C (scuzati cacofoniile)

Cineva credea ca citeste corect caracterele chinezesti, cu care creiona cartile colegilor. Celalalt chiar cunoastea cativa chinezi cu care calatorise candva. Cu cine crezi ca captezi corespunzator caracteristicile culturii chineze conteporane?

Pentru cel care preia leapsa si realizeaza cea mai lunga fraza, pregatesc un premiu surpriza. Va bagati?

Leapsa pleaca spre nominalizatii Blog and roll 11 si spre cine mai vrea sa o preia.

Spor(t)!

Etichete: