Va fi o iarna ...


Pana nu demult ne amenintau ca va fi o iarna grea, cum nu s-a mai vazut. Acum s-au razgandit si spun ca va fi o iarna blanda.

Iar n-am chef de previziunile lor, asa incat astazi mi-am facut propriile socoteli.
Dupa ce am privit proviziile, asta e previziunea: Va fi o iarna dulce :) si echilibrata :))

Visinata, zmeurata, malinata, strugurata...
Visinata, zmeurata, malinata, strugurata
In caz ca mai sunt si zile reci, sunt deja pregatit: Rom, Metaxa, Gin, vin (fiert), tuica (fiarta)
Rom, Metaxa, Gin, vin (fiert), tuica (fiarta)
Deocamdata este cald, asa ca decat le-am etichetat si aranjat in debara ;)
etichetate si aranjate in debara
Pana sa luati o tuica fiarta sau o visinata, puteti sa o luati ca leapsa.

Voi ce pr(o)(e)viziuni aveti pentru iarna?

Leapsa merge la nominalizatii Blog and roll 12 si la cine este "pregatit" sa o onoreze :)

Hai noroc!

Etichete: ,