Fix (pix) in 13


Fix (pix) in 13
O fi fost ieri in 13, dar chiar asa de ghinionisti sa fim incat sa ne bombardeze din toate directiile cu informatia ca Mircea Geoana a fost suspendat 6 luni din PSD?

Ne afecteaza?

Am fost "lovit" de mai multe newslettere pe mail, la radio si mai ales la televiziuni, care se bucurau ca au un subiect nou.

La TV nu m-a incurcat, pentru ca am preferat sa ma uit la profesionisti (handbal feminin), nu la "guristi". Pe mail am sters cateva mesaje si cam atat m-a afectat. Adica fix in pix.

A propos de pix, mi-am adus aminte ca am un pix din campania electorala (click pe imaginea de sus pentru marire),  pe care am zis ca-l pastrez pentru ca sigur ii va creste valoarea. M-am gandit ca "Geoana Presedinte" va fi o amintire valoroasa.

Pe urma, pe masura ce nici macar pentru PSD nu a mai fost presedinte, valoarea pixului a mai crescut un pic.

Acum, cand din mesajul initial va iesi si PSD, prostanac sa fii sa nu vezi ca pixul devine o piesa rara.

Daca totusi dupa 6 luni se adevereste zvonul cu PC, cred ca fac o sageata pe pix, intre PSD si PC, si-l readuc in actualitatea politica :) Oare cat sa mai valoreze atunci?

Etichete: