Blog and roll nr. 20


Weekend deja? Pai atunci e vremea pentru blog and roll-ul cu nr. 20.

Cu aceasta ocazie am mai facut curatenie in blog-roll si am mai pus cateva intrebari despre reciprocitatea link-urilor. Am constatat ca am inceput anul cu o incurajare de la Google: din Page Rank 2 am trecut la Page Rank 3.

Trecem si la blog-roll si incepem cu Alice, care ne povesteste despre "antichitati" puse in valoare de tehnologia moderna

Avand in vedere drumurile noastre antice si de demult, poate o holograma de autostrada made in RO ar fi tocmai buna ... sa ne mai prosteasca asa, ca pe copii :)

A propos de copii, ce vad, aia fac, dupa cum ne arata Allisson

Stiind chestia cu copiii, aflati de la Orator despre fast-food-ul fara secrete, ca sa nu va plangeti mai tarziu ...

chiar daca e bine si cu lacrimi in ochi din cand in cand. Ne demonstreaza BauBau

Adela ne spune cu zambetul pe buze ce nu e bine

Mai zambim, ne mai incruntam ... ne mai enervam. Asa-i Camelcutza?

Decat un pachet de nervi, mai bine un pachet de fericire. Chiar in exces, pentru prieteni :)

M'ar tine o astfel de prietenie? Framantari à la française de la Karla

Si Camelia tine mult la prietenia ei cu insomnia

Pentru prietenii matematicii, i-auzi logica ...

Tot fara logica, ba chiar fara nicio judecata. Radu Munteanu ne lamureste despre ce este vorba

Si asa am mai lamurit inca un blog and roll.
Va doresc sa va luati rolul in serios si sa blogariti cu folos!

Etichete: