La Multi Ani fara efecte secundare

La Multi Ani fara efecte secundare
De obicei spunem "La Multi Ani ... " in primele zile de dupa Anul Nou, cand ne intalnim cu persoane cunoscute. Anul asta cred ca voi tine obiceiul timp de cateva saptamani, nu de alta, dar decat "la anu' si la multi ani" (in sensul iesirii din criza), mai bine suna "La Multi Ani cu sanatate"(in sensurile toate).

Pentru ca tin la sanatatea mea mintala nu ma mai uit la "tocsouri" TV. Vineri insa am reusit sa ma opresc 5 minute la o dezbatere despre cardul national de sanatate, medicamente compensate si altele. 
Domnul care explica era ceva prin minister sau pe la Casa de Sanatate, n-am retinut bine. Ce am retinut insa foarte bine a fost o explicatie simpla despre medicamentele compensate. 
Exemplul dat a fost foarte clar: 
A incercat o doamna sa spuna ca astfel nu scapam de efectele secundare, dar explicatia a fost foarte clara:
In ceea ce ma priveste, nici anul trecut n-am avute nevoie de vreun medicament compensat. Am ajutat si eu sistemul, dupa puterile mele, sa treaca peste criza. Anul asta insa imi propun sa n-am nevoie deloc de medicamente, pentru ca, nu-i asa, efectele secundare sunt treaba mea. Voi merge pe preventie, cu suplimente naturale.

Revenind la alte efecte secundare, acestea sunt deja vizibile dupa scumpirea benzinei.
Nu ma voi duce sa alimentez 2 litri si sa platesc cu monede, cum am vazut la TV, insa mai mult ca sigur pe 17 - 18 - 19 ianuarie nu calc prin benzinarie. In rest, voi limita pe cat posibil drumurile cu masina:
Ce inseamana mai exact astfel de efecte secundare? E clar ca daca s-a scumpit benzina se vor scumpi corespunzator toate. Si avem doar doua posibilitati:
Tinand cont ca de doi ani experimentez o modalitate de suplimentare a veniturilor invatandu-i si pe altii sa cumpere mai inteligent, am si aici o solutie de combatere a efectelor secundare, in sensul ca voi combina cele doua posibilitati de mai sus.

Va doresc La Multi Ani fara efecte secundare!

Etichete: ,