Zero TV 0000000000


Zero TV 0000000000
Stati linistiti, nu este vorba despre OTV sau despre Dan Diaconescu in direct, inregistrat si in reluare.

Este vorba despre o idee vazuta la Serginiu si modificata un pic de mine.

Pentru ca n-as putea renunta la net odata la 3 zile, din motive de job, m-am gandit ca as putea renunta la TV macar 1 zi pe saptamana. Se mai odihneste creierul de atatea tele-prostii :)

Nu e foarte greu, numai ca nu ma gandisem inainte. Si joia trecuta am experimentat cu succes.
Oricum joia am un program incarcat (job pana la 16, cursuri dupa 18, basket dupa 21) asa ca nu mi-a fost greu deloc.

In plus, saptamana asta avand ceva treaba luni si marti, am reusit inca 2 zile de Zero TV.
Azi e iar joi, iar basket asa ca mai bifez un Zero TV.

Ce parere aveti, puteti renunta cel putin o zi pe saptamana la TV?

De fapt important nu e doar sa renuntati, ci sa faceti ceva mai sanatos sau util in acel timp.

P.S.
Am citit ca somnul arde mai multe calorii decat privitul la TV.

Etichete: