Argi + 10 motive sa o consumi

Aloe Berry Nectar - Argi + cu L-arginina
Cand am vorbit ultima data despre beneficiile Argi + am promis ca urmatoarea postare pe acest subiect va fi numai dupa ce pot vorbi din proprie experienta. Motiv pentru care incepand cu 1 februarie am savurat in fiecare dimineata Argi +.

Pentru ca abia am inceput, am sa povestesc deocamdata cum consum eu Argi+, iar la sfarsit va dau si alte motive pentru a-l consuma si voi. Cutia de Argi+ de la Forever contine 30 de masuri, iar in fiecare dimineata, inainte de masa se foloseste 1 masura.

Eu pun masura de Argi+ intr-un amestec de 50 ml Aloe Berry Nectar si cam 250 ml apa plata.

Prima data am pus cate putin in timp ce mestecam permanent in pahar cu o lingurita. Mi s-a parut prea migalos, astfel incat incepand de a doua zi pun Berry si apa in shaker-ul de Clean 9 de la Forever (vezi imagine), apoi pun masura de Argi+ si agit pana se omogenizeaza. 

Yam-yam!!! Are un gust delicios!

Am observat si un fenoment foarte interesant, vizibil mai ales daca amesteci numai cu apa. Pulberea de argi + devine verde, dar dupa ce agiti bine, amestecul capata o culoare grena-violeta.

Atat va spun deoacamdata, restul dupa ce termin cele 30 de masuri.

Insa restul de motive va las sa le descoperiti de la Dr. Peter Atherton (am mai scris despre cartea sa Aloe Vera - planta tamaduitoare).

De data asta Dr. Atherton ne da 10 motive ca sa consumam Argi+:
  1. Elibereaza hormonii anti-imbatranire. Isi doreste cineva sa arate mai batran decat este?
  2. Influenteaza sensibilitatea la insulina, deci este foarte util in mentinerea unui nivel normal de glucoza in sange.
  3. Extractul de vin rosu asigura un nivel redus de colesterol in sange.
  4. Rodia si celelalte extracte de fructe din produs reprezinta o sursa bogata de antioxidanti, de care organismul are nevoie pentru a lupta impotriva efectelor daunatoare ale radicalilor liberi.
  5. Creste puterea si masa musculara in timp ce reduce cantitatea de tesut adipos. Un beneficiu binevenit pentru femei si sportivi.
  6. Oxidul nitric sprijina un flux sanguin crescut si, astfel, poate imbunatati functia sexuala.
  7. Sprijina cresterea si regenerarea tesuturilor si a masei osoase, deci este in mod special indicat dupa o fractura sau vatamarea tesuturilor moi.
  8. Contribuie la mentinerea unui nivel sanatos al presiunii sangvine, precum si la sanatatea sistemului cardiovascular.
  9. Sprijina sistemul imunitar al organismului. Oxidul nitric, derivat din L-arginina, este folosit de globulele albe din sange pentru a ataca bacteriile care ne ameninta sanatatea.
  10. ARGI+ este un supliment alimentar complet care sprijina starea generala de sanatate a organismului, ajutandu-l sa functioneze la parametrii optimi zi de zi.

Etichete: , ,