Daca radiati pe 30-31 martie ...

Daca radiati pe 30-31 martie
Daca in zilele de 30 si 31 martie simtiti ca radiati fara motiv, nu este chiar asa ...

"Sorel" este de vina si gaura din stratul de ozon care se va pozitiona deasupra Romaniei.

Pe scurt, Romania ar putea fi afectata de un nivel ridicat de radiatii solare din cauza deplasarii unei gauri din stratul de ozon.
Conform ultimelor masuratori si previziuni ale Centrului European pentru Mediu, aceasta va ajunge deasupra Europei estice in jurul zilelor de 30-31 martie.

De aici am aflat ce ne paste.
soare in exces
Pentru a ne proteja de nivelul foarte ridicat de radiatii trebuie luate cateva masuri:
Eu oricum folosesc zilnic after shave Gentleman's Pride care-mi ofera si protectie UV, dar o sapca o sa-mi iau. Dupa cum e de frig afara nu cred ca risc sa-mi expun alte parti ale corpului la soare, iar in aer liber am sa stau cat mai putin in aceste doua zile.

Va doresc sa treceti cu bine peste aceste doua zile si sa va feriti de asa ceva:
 feriti-va ca sa nu va ardeti
 Spor!

Etichete: