Nu e bine sa calci stramb ...


Azi e joi, ziua mea de basket.
Si de joia trecuta este si ziua in care am invatat ca nu e bine sa calci stramb :) Exact, joi la basket am calcat stramb cu piciorul drept si mi s-a umflat glezna. 

Cum s-a intamplat? Simplu: am sarit sa dau la cos, chiar am reusit un cos de 3, dar la aterizare am nimerit pe piciorul celui care incerca sa ma blocheze.
Asa ca am calcat intr-o parte, s-a auzit un trosc si cateva minute a trebuit sa-mi resuscitez glezna dreapta.

Norocul meu a fost ca eram destul de bine incalzit, pentru ca jucasem vreo 4 meciuri.
M-am masat bine pana cand mi-am amintit ca am la mine o mostra de crema termogena Aloe Heat Lotion. Mi-am dat ca lumea pana am simtit ca-mi ia foc glezna, mi-am pus ciorapul si am continuat sa joc. Taras-grapis, am reusit sa joc pana la final. Mai rau a fost cand m-am oprit,  pentru ca s-a racit piciorul, iar pana am ajuns acasa cu masina deja schiopatam bine.

Am urcat cu chiu cu vai pana la etajul 4, m-am uns si cu Aloe MSM Gel si cu Aloe Heat Lotion si cam asta a fost tot ce am putut sa fac joi noaptea.

Vineri am facut o fata lunga cand am vazut cum arata piciorul. Am facut si o fotografie :)
Nu e bine sa calci stramb ...
Cam asa arata piciorul meu vineri, la 10 - 12 ore de la eveniment :)

Le-am zis colegilor de serviciu ca pana marti 8 martie trebuie sa fiu OK ca sa pot merge la cursurile de dans, iar ei mi-au zambit cu neincredere.

Eu aveam incredere in Aloe MSM Gel si Aloe Heat Lotion, asa ca vineri cam din jumate in jumate de ora m-am tot uns cu ele. Nu mai spun ca vineri am schiopatat tot timpul, insa seara cand am facut fotografia urmatoare era deja clar ca sunt pe drumul cel bun.
vineri seara
M-am uns si sambata, m-am ferit sa mai ies din casa, iar duminica puteam deja sa calc fara sa schioapat.
Aici e o imagine de duminica.
duminica
Oricum marti am fost la cursurile de Cha-Cha, iar azi fiind iar joi, ma gandesc daca doar sa arunc la cos sau sa si joc basket :)
Acum radem-glumim, dar cu gura inchisa, pentru ca ma mai doare inca in anumite pozitii si pe anumite portiuni.

Uite si un motiv de ras cu toti dintii :)

Email de la sotie catre sotul plecat la munca in strainatate:
- Trimite-mi bani, ca altfel incep sa calc stramb!
E-mail de raspuns de la sot catre sotie:
- N-am bani. Daca calci stramb, trimite-mi si mie niste bani!

Etichete: , , ,