Mandria de a fi roman

Mandria de a fi roman
Sunt foarte rare momentele in care ne putem mandri ca suntem romani. Ne mai mandrim (doar) cu sportivii si artistii, cu frumusetea romancelor sau cu alte frumusteti naturale, dar nu avem nicio contributie la realizarea acestor motive de bucurie.

Uite ca la Viena am fost foarte mandru ca sunt roman, atat vis a vis de entuziasmul echipei Romaniei cat si de realizarile romanilor care au urcat pe scena. Bucuria a fost cu atat mai mare cu cat participarea fiecaruia dintre noi se poate cuantifica in ambele motive de mandrie. Am fost parte a acelei bucurii si la propriu si la figurat.

A fost prima mea participare la un Raliu Forever si din cate am inteles a fost cel mai reusit eveniment de pana acum. N-am sa spun foarte mult despre sentimentele traite in cele doua zile, las imaginile din prima zi si din a doua zi de Raliu sa vorbeasca, dar am sa punctez doua "intamplari".

Prima "intamplare" si alt motiv de mandrie vis a vis de apartenenta la Forever si de participarea la Raliu a fost legata de initiativa Forever-Giving pentru Japonia, mai precis despre Aloe Baby.

Erau mai multe standuri cu materiale publicitare Forever, dar randul cel mai mare a fost la Aloe Baby, unde vanzarile erau directionate spre copiii din Japonia. Aici am stat 20 de minute la coada, iar ca sa-mi cumpar un tricou Forever de la alt stand am stat doar 3-4 minute. Asta spune mult despre persoanele care au venit la Raliul Forever de la Viena. Sentimentul acesta a fost intarit in momentul in care Aidan O'Hare a amintit despre Aloe Baby si Japonia iar sala s-a ridicat in picioare si a aplaudat. Emotia pozitiva de atunci s-a continuat acasa, unde fetita mea s-a aratat incantata de Aloe Baby, spunandu-mi ca e multumita si de cadou si de faptul ca a ajutat un copil de Japonia. Si iarasi am fost mandru!

A doua "intamplare" a fost prietenia si naturaletea cu care participantii din toate colturile lumii interactionau, schimbau impresii sau insemne nationale/Forever.

Nu stiu daca exista termenul de "mandrie participativa", dar sper sa am parte Forever de asemenea momente de mandrie nationala.

Etichete: ,