Blog and roll nr. 39


Blog and roll nr. 39
Ca tot ziceam ieri despre echilibre, despre Omega-3, 9 sau 6 ... a venit timpul pentru un Blog & roll echilibrat :)

Ca sa fiu si eu achilibrat, trebuie sa recunosc ca ... am reusit sa sterg rubrica Blog roll. Din greseala :(

Am recuperat link-urile din editiile trecute de Blog and roll si din informatiile de la ZeList, dar daca am omis pe cineva sau n-am scris cum trebuie numele vreunui blog va rog sa ma anuntati prin comentarii la aceasta postare. Imi cer iertare in avans.


Asa se intampla cand vrei sa faci mai multe chestii in acelasi timp ... Acum sa trecem la alte chestii si chestiuni.

Chestii de ... buca, de la Achilianu

Daca simtiti un aer de vacanta ... cateva chestii de la Barcelona si de la Adela

Altfel de aere si fumuri, dar nu in spatiile publice. Despre provocarile adresate fumatorilor ne spune Alice

Alisson ne invita la un concurs de provocari

Blogatu ia initiativa unui concurs blogal

O initiativa de filtrare de la Blogu de azi. Super!

Cum sa filtrezi anumite ciclo-magazine ne spune Costin Comba

Alfel de filtre. Uite aici, la Camelcutza

Uite Lillee, nu e coli :) Traiasca libertatea de opinii si cititorii inteligenti!

Libertate si la rochite? No comment by Camelia :)

Goals 2 life si comment fara nicio legatura: pisica de par?

Daca esti genul care vrea sa-si impresioneze vecinii cu masina, uite solutii HazLii care n-au nicio legatura cu banii :)

Karla a gasit solutia naturala: se ascunde dupa flori :) Multa sanatate!

Natural, nu toate florile se mananca. Stie Licuriciu'

Intrebare de la Lavinnia: natural, sau fals dar care face impresie?

Antiperspirantul natural este solutia de la Pegas motorizat. Toate mainile sus!!!

Intalnire naturala 2, (sau se intoarce :) de la Refuzache

O intalnire regala, in Romania, altfel.

Stefan despre cum pot fi barbatii, altfel. Pana la un punct.

Aici punem punct Blog and roll-ului.

Sa curga berea si sa rasune weekendul!

Etichete: