Forever Thassos 2011

Forever Thassos 2011
Asa cum va spuneam si ieri, am revenit dupa 2 saptamani de vacanta in Thassos, Grecia.

Chiar daca in cele 14 zile n-am deschis televizorul, laptopul, si nici macar mobilul, Blogger si-a facut treaba cu postarile planificate inainte de plecare si sper ca nu v-ati plictisit in lipsa mea.

Sa stiti ca n-am exagerat cu privire la produsele Forever pe care le folosesc, ca dovada fiind fotografia de la inceput.

Asa arata arsenalul de vacanta din baie. Pe lange ce vedeti acolo am mai avut:
Nu mai pun umbrela de la Forever sau gentile de plaja :)

Ultimul produs despre care v-am spus cat timp am fost plecat a fost Aloe Sunscreen. De data asta am avut la mine Aloe Sunscreen Spray, mult mai rezistent la apa decat varianta crema. L-am folosit 14 zile si cred ca inca mai am o treime din el nefolosita.

Pentru cunoscatori, nu are parabeni si ne protejeaza UVA si UVB avand factor de protectie solara 30.

Pentru cei nefamiliarizati cu termenii UVA/UVB, UVA sunt ultravioletele de tip A care prin expunere indelungata imbatranesc pielea. Si acestea sunt de doua tipuri, in functie de lungimea de unda. Un marcaj cu UVA intr-un cerc, asa cum este la Aloe Sunscreen Spray, inseamna ca protejeaza impotriva ambelor feluri de ultraviolete A.

UVB sunt ultravioletele de tip B care prin expunere indelungata ard pielea.

Ei bine, nu m-am ars, m-am bronzat frumos, asa cum o sa vedeti si din pozele din postarea de maine.

Spor la treaba sau in vacanta, dupa caz :)

Etichete: , ,