Cand, cum si de ce am devenit blogger?


Ghicesc un pic de capcana in intrebarile lui Blogatu astfel incat am sa fiu foarte explicit :)

Cand?
Da, am postat pentru prima data pe danielbotea.blogspot.com in ultima zi de ianuarie a lui 2008.

Cum?
Simplu, am postat in genul de debut specific absolventilor de IT:
Hello blogworld! a fost primul meu strigat in blogosfera

De ce?
Pentru ca in anul 2008 eram foarte prins in pregatirea campaniei electorale pentru alegerile locale.
Imi propusesem sa candidez si sa ajung consilier local in Craiova, astfel incat blogul mi s-a parut o metoda de comunicare potrivita cu mine si cu timpurile :)

In cele din urma am ajuns sa candidez si pentru Consiliul Local si pentru primarie (m-am clasat pe locul 5 din 15) si n-am mai avut timp sa dezvolt blogul.
Am fost "furat" de deplasarile la Bucuresti si in tara, de pregatirea campaniei si apoi de contactele directe, emisiunile televizate si conferintele de presa din campanie.

PNTCD n-a intrat nici in Consiliul Local Craiova, iar blogul a ramas cu o singura postare aproape 2 ani, pana in ianuarie 2010. Atunci am descoperit ca singurul meu strigat blogosferic avea si un comentariu (din 2009, la un an dupa postare :), iar primul instinct a fost sa multumesc, chiar cu intarziere, persoanei care intrase pe blog si lasase comentariul.

Asa ca am intrat pe blogul respectiv, am vazut despre ce este vorba, am comentat si acolo si la mine pe blog, iar drept multumire pentru primul comentariu am zis sa adaug acel blog in blog-roll. Cum nu postasem decat o data nu prea mai stiam cu ce se mananca blogger-ul, dar am reusit pana la urma sa pun link-ul in blog-roll.

Intre timp interesul pentru politica a fost inlocuit cu pasiuni mai sanatoase :), cum ar fi stilul de viata sanatos si dezvoltarea personala.
Cum timp de doi ani se stransesera destul de multe lucruri nespuse, am simtit din nou nevoia de comunicare.

Astfel incat in ianuarie 2010 am avut ceva de spus in 5 postari, in februarie in 8, martie in 13 s.a.m.d.

Acum sa revin la capcana pe care eu am ghicit-o in intrebare ...
In august-septembrie 2010
Se spune ca esti ceea ce faci in mod repetat ... asa ca m-am hotarat sa postez zilnic pe blog si sa dau o mai mare atentie blogosferei in general si blog-roll-ului in special.

Asa au inceput postarile cotidiene si editiile de Blog and roll - o metoda proprie prin care imi citesc saptamanal blog-roll-ul si promovez articolele de calitate.
Pentru ca imi place sa scriu.

Prefer sa stau pe blog decat sa pierd timpul la TV, iar subiectele abordate in blogosfera sunt mult mai interesante decat can-can-urile televizate. Nu in ultimul rand pentru socializare si pentru dezvoltare personala.

Incerc sa fiu cat mai natural si original, iar informatiile din postari sa fie cat mai utile si placute.

Sper ca am raspuns destul de detaliat si ca acest articol este ... ca la carte!
Cartea Bloggerilor :)

Etichete: