3 ceasuri rele de 23 august ?!?

3 ceasuri rele de 23 august ?!?
In 1944 Regele Mihai al Romaniei a hotarat intoarcerea armelor impotriva nazistilor.
A fost o decizie istorica si a insemnat scurtarea razboiului.
Pentru Regele Mihai si pentru Romania au urmat multe ceasuri rele in care timp de multi ani 23 august in Romania a insemnat:
Pentru ca romanul se adapteaza, 23 august a mai insemnat si
Acum 23 august mai este, poate, un motiv de nostalgie pentru cei mai in varsta si o data oarecare ... de sfarsit de sezon estival pentru cei mai tineri.

Ehehehe, aici am vrut sa ajung. In sfarsit am ocazia sa "defilez de 23 august" in alte zari de soare pline :)

Nu va spun din prima despre ce este vorba, va spun doar ca tot intr-o zi de 23 august s-a nascut ultimul rege al tarii unde voi ajunge. Si tot intr-o zi de 23 august, locuitorii au iesit in strada ca sa aboleasca monarhia.

O fi fost bine, n-o fi fost ... nu stiu, dar gata cu istoria. Indiferent daca v-ati prins sau nu, am sa ies si eu pe strazile respective ca n-am mai fost de ceva vreme si mi se facuse dor.

Astfel incat sper ca 23 august 2011 sa insemne numai ceasuri bune :)

Revin cu detalii si cu imagini cat de curand. 

La buna vedere!

Etichete: