Full de weekend ... cu ...

Full de weekend cu... masini in coada
Mi s-a parut ca weekend-ul prelungit de Sf. Maria a fost varful de aglomeratie al vacantei de vara. Din ce am auzit de la stiri la mare a fost super buluceala-balaceala, iar la munte am vazut cu ochisorii mei ce a fost :)

Am fost sambata-duminica-luni pe traseul Transalpina - Valea Frumoasei - Lacul Oasa - Voineasa, am facut aproape 500 de km cu masina si am dormit la cort.

Transalpina era plina de masini, iar Lotru ar fi trebuit sa se numeasca Raul Cortu', ca asa aglomeratie era. Cort langa cort, parca erau standuri la targ ...

Am campat sambata seara pe Valea Frumoasei, un loc mai retras si mai greu accesibil datorita drumului forestier (vreo 10 km am mers pana acolo).
Valea Frumoasei
Duminica seara am campat inainte de Voineasa. A plouat zdravan duminica dupa-masa si nestiind cat va tine ploaia am incercat sa gasim cazare la Voineasa. Full era, n-am avut nicio sansa la cazare. Sansa noastra a fost ca s-a oprit ploaia si ne-am intors putin din Voineasa ca sa punem corturile. N-a mai plouat pana a doua zi asa ca a fost totul OK.

Luni la intoarcere, de Sf. Maria, am vazut iarasi plin si la Calimanesti si Caciulata. Coloane de masini, buluc de pietoni, de parca toata lumea fugise de acasa.

A fost super, nu mai fusesem de ceva vreme cu cortul si chiar daca a mai si plouat nu ne-a incurcat prea tare pentru ca ne-a prins in masina.

Va las cu cateva imagini din "periplul" montan si cu indemnul sa "zburati la munte" cat mai e vremea buna.
zburati la munte
Spor la zbor!

Etichete: ,