Mârlinho


Mârlinho
Recunosc ca sunt fan Barcelona si ca azi-noapte m-am bucurat de jocul si de victoria catalanilor. Recunosc insa de la mare distanta si un mârlan.

Om prost crescut, grosolan, necioplit, badaran, topârlan, mitocan - aceasta este definitia din DEX pentru "mârlan".

Aceste calificative n-ar trebui asociate cu un antrenor al unei echipe de top. Un toparlan la o echipa de top?!?


Judecati si singuri:



Recunosc inca un lucru. M-a uns pe suflet scatoalca primita inapoi de Mourinho de la asistentul lui Guardiola.

Imi plac antrenorii care iubesc fotbalul, nu cei care provoaca continuu, joaca teatru sau construiesc strategii care n-au de-a face cu sportul.

Cred sincer ca fotbalul ii urecheaza pe cei care-l fenteaza, iar Real Madrid nu va castiga vreun trofeu important cu o astfel de banca tehnica.

Imi placea Realul lui Zidane care oferea spectacol fotbalistic pe teren, nu Realul cu spectacol de prost gust pe margine ...

Desi are o echipa superioara Interului cu care a castigat Champions League, antrenorul a evoluat ... in rau :(

Asta este! Visca Barca!

P.S.
Asa de tare m-a suparat acel gest incat am vrut sa postez acest articol dis de dimineata, desi publicasem deja ceva. Pentru ca am avut ceva probleme cu Blogger si cu postarile. Acum si-a revenit Blogger, revin si eu cu postarea pe blog. Sper sa-si revina si Mourinho :(

Etichete: