Ti-ai planificat vacanta?

Ti-ai planificat vacanta?
Dar postarile pe blog?

Eu am facut si una si alta, adica mi-am planificat o mini-vacanta pariziana dar si postarile de pe blog in perioada in care am fost plecat.

Cum am facut asta? Simplu :)

M-am gandit inainte despre ce sa scriu, am scris articolele si in rest m-a ajutat Blogger cu planificarea.

Dupa ce ai scris articolul in draft, inainte de a-l publica trebuie sa apesi pe "optiuni de publicare", nu pe Publicati postare cum faci de obicei. (click pe imagini pentru marire)

optiuni de publicare
Optiunile de publicare sunt:
planificare
salvezi si gata
Dupa ce ai scris data si ora apesi butonul Publicati postare, iar in lista postarilor apar atat cele publicate cat si cele planificate. In imagine sunt doar cele planificate la data cand am scris articolul.
postari publicate si planificate
Nu-i asa ca n-a fost greu?

Spor la vacanta si la postari!

Etichete: