Vinerea colorata ... sarbeste

Vinerea colorata ... sarbeste
Sau Nole gore, Rafa dole!!!

Desi in imaginea de la Foto Reuters este si steagul spaniol si multe steaguri ale SUA, adevarata culoare a turneului US Open a dat-o Nole Djokovic, care i-a invins pe rand pe numarul 3 mondial Roger Federer, iar in finala pe fostul numar 1 mondial (actualul nr. 2) Rafa Nadal.

Imi place ca Nole se imbraca in culorile drapelului national al Serbiei, fiind si aceasta o forma de manifestare a apartenetei la acest spatiu. Dar cel mai mult imi place ca Nole nu renunta niciodata.

Daca nici Nole nu provine din Balcani, atunci ce sa mai zicem. Iata insa ca Nole demonstreaza ca poti fi numarul 1 si ca "balcanismul" poate fi tratat cu mult profesionalism. Bravo Nole, poate se gasesc si cativa sportivi romani care sa ia exemplu de la tine.

Ca sa adaugam si o pata de culoarea romaneasca pentru vinerea colorata, va invit sa-l ascultam pe Nole vorbind/cantand romaneste intr-un interviu mai vechi de pe digisport.ro, cand inca nu era Nr. 1 ATP.

Incheiem cu un banc tare (in tenis), adaptat la clasamentul ATP actual :)

Se uita Ion peste gard si il vede pe Vasile jucand tenis cu Novak Djokovic. Batea Vasile la Djokovic de nu-i venea sa creada.
- Ba Vasile domnu ala nu-i Djokovic?
- Ba da mai Ioane.
- Si tu stii tenis, ma?
- Stiu ma Ioane, mai bine n-as sti. No ia ca iara l-am batut.
- Apoi cum sa face ma, ca nu te-am vazut niciodata jucand. (Djokovic terminat, il roaga sa mai joace o partida - va spuneam ca Nole nu renunta niciodata :)
-Du-te in fundu’ gradinii, acolo-i o broscuta fermecata, care-ti indeplineste orice dorinta, numa vezi de vorbeste mai tare cu ea ca-i cam surda.
Se duce Ion la broscuta si ii spune ca vrea mult aur. Cand ajunge acasa constata ca in batatura avea un taur.
Se plange la Vasile:
- Surda tare broscuta ta, am vrut mult aur si mi-a dat un taur.
- Pai tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis?


Sa aveti un weekend tare frumos!

Etichete: