Descoperiri sanatoase

Descoperiri sanatoase
Spuneam ieri cum am descoperit beneficiile meselor fara carne. Pentru a completa cele spuse de mine, am descoperit alta sursa cu secrete si beneficii pentru sanatate.

Mai demult am discutat si despre beneficiile legate de sanatate si mediu, dar azi voi discuta mai mult despre beneficiile financiare ale meselor fara carne.

Spuneam ieri ca am descoperit ca pot sa-mi fac o salata la serviciu pentru pranz, indiferent de anotimp.

Am mai descoperit ceva. Spre deosebire de colegii care mananca hamburgeri sau friptura cu cartofi prajiti, cu mesele fara carne ies mult mai ieftin la ... buzunar.

Pentru o salata de rosii si castraveti (cumparate de la chioscul din colt si facuta in 5 minute) nu depasesc niciodata 2,5 lei in sezonul lor.
O salata orientala care se poate face indiferent de sezon tot pana la 2,5 lei ajunge.
O salata de varza cred ca iese chiar mai ieftin, dar n-am mai mancat demult si nu stiu care este pretul. Astept sezonul verzei :)

Chiar si o pizza vegetariana in doi (impreuna cu colega mea) ajunge la 7,5 lei, mult mai putin decat meniurile de peste 10-12 ron ale colegilor care mananca zilnic carne.

In concluzie, mesele fara carne, care este inlocuita cu legume de sezon, sunt mult mai sanatoase din toate punctele de vedere:

Etichete: , ,