Inovatii in frigider

Inovatii in frigider
Am gasit la Blogatu aceasta campanie inovativa din toate punctele de vedere.

M-a incantat ideea celor de la Beko despre un  frigider cu lumina albastra.
Imi place mult culoarea albastra, dar imi place si mai mult ideea cu continuarea fotosintezei la legume si fruncte si cu distrugerea bacteriilor.

Mai ales ca, asa cum am povestit, de doua ori pe saptamana ma bazez foarte mult pe legume si fructe, atunci cand nu mananc deloc carne.

O inovatie la care m-as gandi ar fi ceva (o lumina, un intuneric, o chestie albastra ...) care sa ia mirosul din frigider. Daca pui o ceapa de exemplu, sau o mancare mai aromata, sau banane ... se simte mirorul sau amestecul de mirosuri.

Cam atat as avea eu de spus, sunt sigur ca inovativii de la Beko vor avea multe de spus in acest domeniu.

Spor!

Etichete: