Investitie in Oameni si Nutritie

Investitie in Oameni si Nutritie
Am fost joi si vineri la un seminar "Investitori in Oameni", iar vineri seara, sambata si duminica la curs de nutritie. Aceasta este investitia mea de sfarsit de saptamana: oameni si nutritie. 

Cred ca ati observat, aceste cuvinte cheie se potrivesc foarte bine cu subiectele blogului meu. Asa incat sper ca m-ati iertat daca in ultimele 3-4 zile n-am mai fost atat de activ in blogosfera.

Revin insa in forta, nutrind sentimente si mai umane :) Despre nutritie vorbim saptamana viitoare, acum cateva cuvinte despre CSR si Investors in People.

Despre responsabilitate sociala am mai scris cate ceva. Am sa mai scriu, pentru ca am priceput mai multe din cele explicate de o super-profesionista a CSR: Luminita Oprea.
Luminita Oprea
A urmat o prezentare scurta si la obiect, marca Mihai Grad, a drumului corect catre o organizatie CSR: SA 8000
Mihai Grad
Partea cea mai consistenta a seminarului a fost alocata Investitiei in Oameni. Despre Investors in People ne-a vorbit Gill Brown din Marea Britanie: evaluator, consultant si formator Investors in People cu o experienta de 15 ani.
Gill Brown
Nu stiu daca ati auzit despre Investors in People (eu nu auzisem).
Va spun doar ca este o metode de excelenta in afaceri care a implinit 20 de ani de existenta si de care au beneficiat:
Daca acum 20 de ani IiP era prima certificare orientata spre oameni, iata ca si in 2011 Investors in People a ramas singurul standard bazat pe oameni si dezvoltarea lor. Foarte interesant: IiP a fost conceput de mediul de afaceri britanic, in interesul mediului de afaceri.

Mi-a placut ca Investors in People incepe cu misiunea si visul unei organizatii. Daca organizatia investeste in oameni (nu oricum - sau dupa cum a visat un manager - ci dupa o metoda verificata timp de 20 de ani), obtine certificarea IiP, dar cel mai important este ca se apropie de atingerea misiunii (visului). Pe scurt, Investors in People este o certificare cu rezultate certe in imbunatatirea performantei.

Mi-a mai placut faptul ca a fost una dintre rarele ocazii (de fapt a doua ocazie) in care am mai auzit vorbindu-se concret, organizat si cu exemple despre recunoastere si dezvoltare personala.

Multumesc inca o data organizatorilor, lectorilor si participantilor care si-au adus aportul pentru a fi un seminar super. 

Nu pot scrie doar intr-un articol toata informatia dintr-o zi de seminar, dar puteti participa ca sa va convingeti ca este un lucru extraordinar.

Va ajut cu:
... si cu cateva imagini de la seminar.

Spor!

Etichete: ,