Vi-ne pu-pa-za si spu-ne ...

Vi-ne pu-pa-za si spu-ne ...
Pe vremea cand Universitatea Craiova juca in Liga I (acum 1 an), am fost la meci: Craiova - Steaua. 

Nu ajung prea des la meciuri (prefer sa le vad la TV cu o bere in mana si sa beneficiez de reluari), dar cateodata mai VinSiEu la stadion. Nu stiu toate scandarile galeriei, asa ca am fost mirat sa vad 5-6 suporteri ridicandu-se si incepand sa cante ... un cantec de leagan ... oarecum ...

In pa-du-rea cu a-lu-ne .... (se mai ridica 10 - 15 si continua ...)

A-veau ca-sa doi pi-tici .... (tot asa, in crescendo se mai ridica vreo 20 ....)

Vi-ne pu-pa-za si spu-ne .... (moment in care s-a ridicat toata partea aceea de galerie ... )

M _ _ e Steaua! M _ _ e Steaua! Hei! Hei!
M _ _ e Steaua! M _ _ e Steaua! Hei! Hei!

P r i c e l e s s!

Pe cat de gingas incepuse cantecelul, pe atat de brusc si "viril" a venit "pupaza" cu mesajul care a fost preluat de tot stadionul. Asa de incalzire, pentru ca meciul nu incepuse inca.

Asta a fost intamplarea ... m-a amuzat ce le mai trece prin minte „ultrasilor”, dar nu se termina aici.

Mi-am adus aminte scandarea intr-un weekend de team-building la Ranca. Cum eram doar intre baieti, dupa gratar-bere-karaoke le-am povestit scandarea cu „pupaza”. Fiind 14 olteni si un bucurestean (care n-avea treaba cu Steaua) am scandat de cateva ori, colegul din Bucuresti preferand varianta „Bip Steaua! Bip Steaua! Hei! Hei!”  (din cauza camerei video care prindea momentul :)

Si continuarea ...

Cativa din trupa de la Ranca ne aflam intr-un autocar cu destinatia Viena. Plecasem din Craiova spre o intalnire internationala in capitala valsului. In autocar erau majoritare femeile, iar cativa colegi din trupa de la Ranca erau impreuna cu sotiile. Toti aveam steaguri tricolore si alte insemne ale echipei Romaniei.

Cineva a propus sa ne gandim si la o scandare. Atat mi-a trebuit!  Eu cu inca un prieten am spus ca exersam inca de la Ranca si am inceput sa cantam:

In pa-du-rea cu a-lu-ne .... (doamnele au inceput sa cante, cam toata lumea stia versurile)

A-veau ca-sa doi pi-tici  ... (deja se batea din palme in ritmul melodiei, iar iar cei de la Ranca, inclusiv conducatorul grupului, incepusera sa se foiasca in scaune ...)

Vi-ne pu-pa-za si spu-ne .... (colegii erau deja schimbati la fata, resemnati si fara nicio speranta ...)

ROMANIA! ROMANIA! HEI! HEI!
ROMANIA! ROMANIA! HEI! HEI!

Transformasem putin finalul. Pozitiv! Nu mai spun care a fost transformarea de pe fetele baietilor care stiau finalul ... de la Ranca .... Priceless again!

La Viena l-am cantat intr-un grup mult mai mare (varianta pozitiva), iar ruperea de ritm de la final atragea atentia celor din jur. A fost frumos si acolo, dar "cantarea" originala traita pe stadion mi-a ramas in minte mai ceva decat Corul Vanatorilor :)))

Experienta de pe station a fost hazlie si neasteptata, (cel putin pentru mine). Cred totusi ca "varianta ultras" este cunoscuta de multi suporteri (si nu numai olteni). O simpla cautare pe youtube este suficienta :))))

Am zis sa VinSiEu cu un eveniment din Craiova la concursul organizat pe BlogalInitiative.

Etichete: ,