Vinerea colorata in ... verde cu alb


Aloe Vera - Aloe Barbadensis Miller
Am primit de la Marlene 2 plantute de Aloe Vera. Sarut-mana!

Le-am tinut initial intr-un pahar cu apa pana am luat pamant si nisip ca sa le pun in ghiveci.

Apoi le-am aranjat si arata ca in pozele urmatoare. Sper ca si plantutele mele sa ajunga la fel de frumoase ca ultima imagine, cea cu flori.

Trebuie sa stiti ca si pe la noi exista o specie de Aloe, dar nu este Aloe Vera.

Aloe Vera este una dintre cele peste 250 de specii de Aloe existente si una dintre cele 5 specii de Aloe cu proprietati terapeutice demonstrate:
Numele de Barbadensis Miller l-a primit dupa botanistul Miller, care a fost primul care a descris planta de Aloe din insulele Barbados.
Aloe Vera - Aloe Barbadensis Miller
Aloe Vera - Aloe Barbadensis Miller
Desi bunicii nostri folosesc Aloea din ghiveci pentru taieturi sau alte probleme cu pielea, specia care se gaseste pe la noi are foarte putine virtuti in comparatie cu Aloe Barbadensis Miller, specia cu cele mai multe proprietati terapeutice, denumita si ALOE VERA.

Denumirea de „Aloe” provine de la cuvantul arab „aloeh” care inseamna „seva cristalina si amara”, iar „Vera” din cuvantul latin care inseamna „adevarata”. Din cele peste 250 de specii de Aloe, Aloe Vera este cea adevarata.

Aloe Vera este o planta subtropicala din familia liliaceelor (ca usturoiul, ceapa, asparagus, leurda, prazul, crinul, laleaua, zambila, vioreaua, yucca etc.).
Planta nu creste in zonele geografice unde temperatura coboara pentru mult timp sub zero grade, cum se intampla si la noi. Poate creste insa in interior, in ghiveci.

Cum se deosebeste Aloe Vera de planta de Aloe care creste la noi?
Flori Aloe Vera - Aloe Barbadensis Miller
Exista doua specii de Aloe Vera, verde si albastra, alta diferenta in afara de culoare fiind faptul ca specia albastra ajunge la maturitate dupa 3 ani, iar cea verde dupa 4-5 ani. Varietatea albastra nu este atat de raspandita.

Cred ca v-am spus destule despre Aloe Vera, dau cuvantul unor personalitati care au cunoscut mult mai devreme planta de Aloe.

Cristofor Columb
„Sunt patru plante indispensabile pentru viata omului: graul, strugurii, maslinele si planta de Aloe. Prima hraneste, a doua bucura inima omului, a treia aduce armonie, a patra te face sanatos.”

Mahatma Gandhi
„Ma intrebi despre secretele fortelor care mi-au dat putere in timpul lungilor mele posturi: credinta mea de neclintit in Dumnezeu, viata mea simpla si planta de Aloe, al carei efect benefic l-am cunoscut la sfarsitul secolului XIX, cand am sosit in Africa.”

Etichete: