ALCALIN vs ACID in NUTRITIE

ALCALIN vs ACID in NUTRITIE
La Success Day Forever din 19 Nov Dr. Miszig Mihaela ne-a amintit o recomandare veche, de la Hipocrate, parintele medicinei: Ar trebui sa mancam 80% alcalin si doar 20% acid.

Cand doamna doctor a spus ca in alimentatia zilelor noastre doar unele legume si verdeturile sunt alcaline mi-am dat seama de ce raportul 80 - 20%  este inversat. Am apelat la varul Goagal si cautand alimente alcaline am gasit mai multe informatii.

In primul rand am dat peste Dr. Robert Young - nutritionist, microbiolog si naturopat - un fel de parinte al nutritiei alcaline, de la care am retinut 3-4 idei importante
M-am intrebat daca Aloe Vera este o planta alcalina. Stiind ca face bine organismului si ca este verde m-am gandit eu ca ar trebui sa faca parte dintre cele alcaline. M-am gandit ca Aloe Vera ar trebui sa fie la fel ca usturoiul si ceapa, din a caror familie de plante face parte. Mai stiam ca Forever Bee Honey, mierea de la Forever, este bazica (alcalina) spre deosebire de mierea obisnuita care este acida. Avand in vedere ca mierea este facuta din nectarul florilor de Aloe Vera si cactus, m-am gandit ca si planta de Aloe Vera ar trebui sa fie bazica (alcalina). In listele Dr. Robert Young n-am gasit Aloe Vera nici la alcaline si nici la acide, asa ca am mai cautat.

Probabil cu gandul ca Aloe Vera este o planta buna pentru sanatate, am ajuns la SuntSanatos.ro, unde am gasit o descriere amanuntita a echilibrului alcalin/acid. Aici am mai gasit Aloe Vera in lista diverselor alimentelor alcaline.

In fine, dintr-a treia sursa de informare Ce se intampla Doctore?, am retinut doua idei interesante.
Avand la indemana cele 3 surse am facut si o lista cu alimentele care sunt alcaline in cel putin 2 dintre surse si fara a fi intr-o parte considerate alcaline si in alta parte acide.

Hrana ALCALINA
Restul sunt acide. Le amintesc decat pe cele cu grad mare de aciditate:
Va urez sa puneti "baza" pe sanatate!

Etichete: , , ,