De ce imi place mie StartEvo

De ce imi place mie StartEvo
Am aflat de la Blogatu despre StartEvo.

tricou StartEvo
Daca te intereseaza sa evoluezi, acesta poate fi startul. Cauti in interior, stii ce vrei, cauti un mentor, cauti un coechipier si... StartEvo

Imi place mult ideea. Din mai multe directii
Imi place la fel de mult ca StartEvo iti da posibilitatea:
Asa functioneaza StartEvo:
  1. Hotaraste-te ce vrei sa faci
  2. Formeaza-ti o echipa – alege un coechipier, un prieten cu valori si visuri comune
  3. Aplica la un mentor
  4. Mentorul va accepta sau nu
  5. Daca sunteti selectati, donati 5 euro de persoana unei fundatii care se ocupa de copiii bolnavi de cancer in stadii terminale
  6. Va punem in contact cu mentorul
  7. Incep intalnirile
  8. La sfarsit va solicitam feedback
  9. Mai vreti sprijin din partea aceluiasi mentor sau a altuia? Reluati pasii
  10. Recomandati proiectul prietenilor
Restul depinde de tine. Spor!

Etichete: