Miercurea fara carne 16Nov2011


Miercurea fara carne 16Nov2011
A inceput postul, felicitari pentru cei care-l tin.

Eu voi continua cu postarile de miercuri, fara carne. Dupa cum veti vedea, prefer mancarea facuta in casa fara E-uri si conservanti.

Cred eu ca un post (chiar al Craciunului) intretinut cu patE-uri vegetale sau alte alimente de post, dar pline de E-uri, nu-si atinge scopul pentru care este tinut: curatenie si detoxifiere a organismului si a spiritului.

Revenind la meniul de azi, veti descoperi, natural, alimente de sezon.

Pentru de dimineata: am avut icre de stiuca - facute in casa - si o bunatate de zacusca de la mamaie, pe bagheta cu ceapa.
icre de stiuca
zacusca de la mamaie
Toate asezonate cu muraturi - crescute si preparate la tara.
muraturi
La pranz  am incercat o ciorba de spanac cu iaurt facut in casa (gata, am pus si poza :)
ciorba de spanac cu iaurt
Seara m-a asteptat o salata orientala - cartofi, ceapa, ou, patrunjel si lamaie
salata orientala
Bonus, un pahar de vin cu nuci si/sau alune.
vin cu nuci si/sau alune

sticla amintire de la Borkatakomba
Vinul este de casa, din bolta de la tara, struguri fiind culesi in toamna asta, zdropsiti si dati la teasc de tatal meu.

Pus apoi in butoi de lemn, limpezit si totusi un pic tulburel, dar numai bun de baut.

Doar sticla este amintire de la Borkatakomba :)

Si da, eu sunt pe eticheta de la sticla, alaturi de gazda de la crama din Budapesta.

Pofte bune :)

Etichete: , , ,