Miercurea fara carne 23Nov2011


Miercurea fara carne 23Nov2011
Si azi miercurea este fara carne, ca de obicei, dar cu o abordare mai extinsa.

Evident ca in meniul meu se vor gasi doar combinatii fara carne, dar spre deosebire de saptamanile trecute doar am sa insir meniul:
Intr-o postare-ghicitoare trecuta am povestit despre cartofii dulci pe care i-am mancat fierti in coaja.
cartofi dulci
V-am intrebat daca aveti vreo reteta cu cartofi dulci si cum n-am primit nicio sugestie, am gasit eu o reteta. Asa arata.
supa de lapte batut, cartofi dulci si dovleac
Este vorba despre supa de lapte batut, cartofi dulci si dovleac, iar in link aveti reteta si ingredientele.

Sper ca miercurea viitoare sa savurez o astfel de supa.

Pana atunci sa spun ca desi eu nu mananc carne miercurea si vinerea, altii sunt mult mai selectivi si mananca multe cruditati. Putem sa ne mandrim chiar cu o romanca de-a noastra lider in acest domeniu.

Dintre mii de participanti din toata lumea, Ligia Pop a fost aleasa intre primii 16 bucatari ai lumii pentru meniurile sale bazate pe vegetale. Felicitari Ligiei si sa fiti siguri ca pentru miercurile viitoare voi imprumuta cateva retete de la ea.

Pofta buna fara carne!

Etichete: , , ,