La voi a venit Mos Craciun?

La voi a venit Mos Craciun?
La mine a venit chiar mai devreme, m-a felicitat si am primit si o diploma :)
am primit si o diploma
N-am fost singurul felicitat, am pus mai multe poze aici.

A fost foarte frumos,
cadouri pentru toti
am cantat colinde,
colinde de Craciun
colinde, colinde
corul Forever
cantam colinde
s-au spus poezii,
poezii la Mos Craciun
iar cei mai mici au primit daruri.

cadouri sub brad
Si acasa Mos Craciun de la Forever ne-a pregatit 2 pachete de Clean 9, pe care le luam dupa sarbatori, ca sa fim OK si anul viitor :)

Iarasi, n-am fost singurii vizati :)

Mosul a pregatit pentru:
cadouri Forever pentru toti
Evident ca si alti mosi s-au grabit sa lase cate ceva sub brad: fructe, dulciuri, bauturi si altele de genul asta, astfel ca dupa sarbatori Clean 9 va avea la ce sa lucreze :)

Sper ca ati fost cuminti si ca mosul a fost darnic cu toti! Spor!

Etichete: , ,