Miercurea fara carne 28Dec2011


Miercurea fara carne 28Dec2011
Nu stiu cum a fost la voi cu masa de Craciun, dar la mine a fost un adevarat maraton de CSCF (Caltabosi, Sarmale, Carnati si Friptura). Maraton, pentru ca a inceput in Ajun si s-a terminat a doua zi de Craciun.

In Ajunul Craciunului am fost la finii nostri si la finuta mica.la finuta mica
In pozele urmatoare eram deja la prajituri si la dulceata (finuta).
prajituri si dulceata finuta
ne pregatim de halbere
Partea sportiva (in afara de halbere) a fost totusi ca ne-am dus si ne-am intors pe jos.
ne-am intors pe jos
La fel am facut si in ziua de Craciun, cand am tras o plimbare prin parc
plimbare prin parc
inainte de a ataca CSCF la cumnata-mea si la mama-soacra.

A doua zi de Craciun am continuat la parintii mei, ca deh, asa e traditia. Iar CSCF ...

V-am povestit toate astea ca sa vedeti de ce-mi place mie miercurea fara carne.
Ca sa mai respiram putin inainte de Revelion :) pentru ultima zi de miercuri fara carne din 2011 propun sa ne reamintim de ceai, ca oricum s-a facut frig afara si prinde bine :) Asadar, iata meniul de azi ...

Dimineata:
Ceai cu lamaie si miere, paine prajita si salata Boeuf (fara boeuf), adica fara carne
Ceai cu lamaie si miere
salata Boeuf
Ciocolata cu 85% cacao o inlocuiesc zilele astea cu ciocolata de pe eclaireeeeee :)
ciocolata de pe ecler
La pranz:
Ciorba de fasole si salata de varza murata cu marar, boia dulce si piper
Ciorba de fasole
Seara:
Mamaliga cu branza. Si vineri o sa fie tot fara carne, ca sa rasuflam inainte de Revelion :)

Spor si pofta buna!

Etichete: , , ,