Blog and roll nr. 67


Blog and roll nr. 67
Daca tot am inceput primul Blog and roll din 2012 intr-o zi de duminica, am zis s-o tin asa tot anul si sa pastrez duminica pentru blog-roll si pentru articole pe care le gasesc tocmai bune de urmarit. Va invit sa urmariti cateva articole alese cu multa dragoste.

Adela in big-big love :)

Din dragoste? Flori la ghiveci descrise de Achilianu

Mai degraba flori de mina aruncate cu violenta de romani spre romani. Detaliaza Cezar Vasile

Oigen impotriva violentei manifestarilor

Romania. Altfel: manifestari pasnice si democratice.

Manifestatiile in imagini si explicatiile violentei in cuvintele lui Costin Comba

Si Horoabe a gasit solutia prin care sa explice (in imagini si cuvinte) cateva fragmente de democratie

Ne-am saturat, dar care este solutia? Intrebare de la Daniel Urda

Un nou inceput si o solutie de la Mihai Firica in Ora de Dolj

Un nou inceput si pentru Simo in Dublin

Un shaolin a inceput sa urce trepte. Doar 15? De ce este un record ne arata Alice

Sa urcam la alt nivel si sa ascultam vorbe alese despre Familia Regala

Alicee ne vorbeste despre ceva ce trebuie neaparat vizitat in Sibiu

Despre raspunsuri dezamagitoare, dar neaparat hazlii

Despre cateva dezamagiri cosmetice ne spune Camelcutza

Nu cosmeticele o fac pe o femeie mai frumosasa decat e? Dar ce? Lavinnia ne reaminteste

Bau-bau-uri reamintite de Camelia

Trecut vs prezent reamintite in colectie

Nume adevarate reamintite cu drag la Vocea Sufletului

Iubirea vazuta de eul interior

Am inceput si am incheiat cu iubire aceast blog-roll si exact asta va doresc pentru saptamana viitoare: Sa fiti iubiti!

Etichete: