Cat valoreaza blogul meu?

Cat valoreaza blogul meu?
Nu mi-am pus pana acum aceasta intrebare, deoarece pentru mine bucuria de a scrie este ... de nepretuit. Pentru restul exista ... nu Mastercard, ci diverse modalitati de evaluare online.

Am primit zilele trecute o propunere-intrebare despre un link/banner pe blog contra unei sume de bani.
Chiar daca n-am dat curs acestei modalitati de colaborare, m-am gandit totusi cat ar costa blogul meu? Sau un blog (site), asa in general.

De-asta spuneam ca pentru restul exista multe posibilitati de evaluare, bazate pe Page Rank, pe vechimea blogului si pe alte criterii. Am incercat mai multe astfel de site-uri de evaluare, dar nu toate admit platforma blogger - blogspot.com. Exista totusi destule care permit si acest lucru, astfel ca am obtinut diverse evaluari.

Acum sa nu sariti in sus de 3 metri daca vedeti sume de mii sau zeci de mii de $. Sunt doar evaluari, iar intre ele sunt diferente foarte mari.
Iata si evaluatorii:
Poate v-a mai crescut inima in piept sau poate ati fost dezamagiti, dar exista o modalitate verificata ca sa va cresteti valoarea blogului: scrieti in continuare, corect gramatical si din ce in ce mai bine ca mesaj, interactionati cu blogosfera si veti creste si in valoare. Spor!

Etichete: