Miercurea fara carne 11Ian2012


Miercurea fara carne 11Ian2012
Am revenit pe blog, am revenit si la miercurea fara carne. Am avut o saptamana de vacanta la Straja si daca e vacanta nici nu postez, nici nu postesc (pe blog am articolele deja planificate, iar la masa nu tin cont de miercuri si vineri). 
Totusi, am avut grija ca in fiecare zi sa mananc ceva crud: mere, portocale, ceapa etc. 

Asa se face ca astazi este prima zi de miercuri fara carne din 2012.

Foarte binevenita, as putea spune, dupa caltabosi, carnati, tochituri si toate cele. Asa ca trecem usor la meniul (usor) de azi.

Pentru de dimineata am pregatit mamaliga cu oua fierte moi, alaturi de masline si cascaval.
oua fierte moi
La pranz am savurat o ciorba de cartofi cu iaurt
ciorba de cartofi
Seara am avut icre de hering cu gogosari murati (vine si poza mai pe seara :)

Pofta buna fara carne!

Etichete: , , ,